pondělí 9. listopadu 2009

Dublin 28

Pratele, po hodne dlouhe odmlce jsem konecne zaspal a rozhodl se zase malicko pripsat. Posledni dny, mozna uz mesice jsou zase mor. Venku je kurevska zima, znasobena silnym vichrem a neutichajicim mrholenim. Uz mi tahle zeme zase leze krkem a uvedomuju si, jak me kazdym dnem vic a vic nebavi zit v jedne mistnosti, kde je ted mino dve hodiny topne sezony sebevrazednych 15 stupnu. Zaplatpanbuh uz se to krati. Hrozne se tesim na vsechyn ty materialisticke blbustky, az zase budu moci doma obedvat t u stolu, nebudu u toho drkotat zubama, budu spat na normalni posteli, z kohoutku mi potece tepla voda, internet za 30 Eur mesicne bude treba fungovat, do prace nebudu muset v absolutnim necase na kole, a nejake ty ostatni veci, ktere mi tady zatracene chybi, jako ze uvidim slunce a budu se moc videt s lidma, ktere mam rad.

Pres tyden se tesim na vikend, ze si odpocinu, vikend me ale vycerpa a tak porad dokola. Obcas delam krena Riccardovi, navazovani povrchnich znamosti mi opravdu zadnou radost nedela. Nu a obcas nedelam vubec nic, klasicka paralyzace. Skolu pry kvuli praseci chripce na vikend zaviraji - jestli nerozumite tomu duvodu, tak ja take ne, takze o vikendu se stejne pracovat neda a ja se zacinam bat, ze to takhle vsechno nestihnu vcas. Kdyz se to shrne, neda se tu delat vubec nic, nez chodit do hospody, kde je vsechno zatracene drahe, pripadne se tu velmi dobre da nedelat nic - a to je znicujici.

Brazilci od Bernadra Shawa jedou za tyden na dobro domu, Riccardo tu bude mit na navsteve sestru s pritelem, chce abych s nima jel do Belfastu, kde se asi oddelime a ja se vydam podivat, konecne, na Giant's causeway, jestli pocasi aspon trochu dovoli. A v neposledni rade jsem pozvany na utery na burleskni bal, pametnici si vzpomenou na "fesaka vecera" zhruba pred rokem :-), tak to je identicka akce.

Žádné komentáře: