středa 8. července 2009

Dublin 21

Jsem pořádně zpruzený z obchodního řetězce Dunnes Stores. Ve veliké slevě jsem koupil kuřecí řízky a krevety, obojí jsem musel vyhodit, protože balíček po otevření děsně smrděl. Moje chyba, že jsem někde ztratil účtenku a nemohl jim to tudíž omlátit o hlavu. Jsou to bašibuzuci, někde to nechali přes noc v teple a pak to zkažené zlevnili na polovinu - což mi "mimo kameru" potvrdila i holka od pokladny. Vyhodil jsem 8 Euro do záchodu. A každých deset minut i nadále se z rádia ozývá "we are different, we are Irish!"

Dnes večer už se pohár mé trpělivosti plní k okraji. Asi se z Irska nevrátím. Zavřou mě tu za vraždu. Už mi ta zkurvená Thajka leze krkem. V noci se člověk nevyspí, protože buď dělá krávál svým ječákem ona, nebo její maličkostí puštěná dementní pseudo hudba. Co hůř dneska jsem přišel udýchanej z běhání a málem jsem doma omdlel, protože zase něco lakovala a v celé mé kobce nebyla pro ten její smrad ani špetka kyslíku. Na druhou stranu dokáže být nechtěně vtipná, když před čtrnácti dny klepala ožralá na moje dveře, jestli jsem neviděl jejího kraba, že jí utekla večeře. Místní thajská komunita skutečně loví kraby osvědčenou metodou, hodí do moře zakrvácené kuře na provazu a vyloví ohlodané kuře obalené hejnem krabů.

Jinak červenec jako když vyšije, teplota zase skomírá mezi 10 a 16 stupni. Tento způsob léta zdá se mi poněkud nešťastným.

Žádné komentáře: