pondělí 15. prosince 2008

Dublin 11

Včera jsem se přesvědčil, že Santa Klaus opravdu žije ve Finsku. Stal se ze mě zčistajasna starý vetešník. Joni mě totiž pozval k sobě, a protože se v lednu vrací do Finska, tak místo aby spoustu harampádí vyhodil, tak si je můžu vzít já. Říká, že transport těch věcí z Dublinu do Helsinek by byl dražší, než když by si koupil nové. Dostal jsem například žehličku, věšák, poznámkový blok, nafukovací matraci, termoláhev a vtipný piknikový baťůžek. Dodatečně mám slíbenou i poličku a kaktus.

Dnes ráno jsem vstal časně ráno, ještě za tmy, a vydal se do města. Naivně jsem doufal, že v pondělí ráno bude v obchodech liduprázdno. Jenže krátce poté, co v půl desáté otevřou, se ulice v mžiku změní v mraveniště - oni snad nechodí do práce. Všechny prodavačky i všichni prodavači se chovali v tento vánoční čas mimořádně mile a pohodově přátelsky, akorát se mi nic nelíbilo natolik, abych to koupil jako dárek.

V ranních novinách píšou, že dioxinové svinstvo v prasečím mase překročilo více než 5000x bezpečné množství. Přesně to neví nikdo, protože přístroje testovací laboratoře v Anglii prý neunesly takový nápor a nemají ani tak vysokou stupnici, protože skutečné množství je mnohem vyšší. Kdoví, co jsem to vlastně všechno nevědomky sežral.

Přišel jsem o 90% semináře, protože naší báječné sekretářce trvalo týden, než nám přeposlala oznámení, že se nějaký koná. Asi aby tam nepřišlo moc lidi, poslala zprávu až 10 minut před jeho koncem.

Tak jsme měli právě další dlouhý rozhovor s Garym, vysvětlil mi, že se chovám naprosto nevhodně proti veškeré etiketě, jestli teda my, český prasata, vůbec víme, co to slovo znamená, že si občas (stejně jako všichni ostatní) prohodím něco pro sebe, že telefonuju, opět že tu mám kolo, triko atd... Tentokrát jsem byl trpělivější a nenechal se jeho urážkama zastrašit. Myslím, že to nemyslí zle, jen je úplný idiot. Řekl jsem mu, ať se nezlobí, že nepracuju na hřbitově, ani v knihovně a že se asi nedomluvíme.

Teď se k tomu přidalo, že nám zakázal stahovat si filmy z internetu, že se to prý pozná a že je to tady zakázané. Respektive nás nabonzoval na centrálu, kde hrozí, že nám odstřihnou celý router. Báječná země plná báječných lidí. Už abych byl zpátky doma.

Žádné komentáře: